Saturday, August 11, 2007

製作中

7 comments:

Anonymous said...

預留一本比我丫!!!!

Anonymous said...

唔知你記唔記得我~
通過e-mail 問你sketch book1 的事
不過可惜上次已經 sold out 哂
今年cw 我有空去了~
留本比我啊!!!!!!!

sapui@hotmail.com

LokmanLam said...

加油!我到時買唔到本書我就買起你!XD

AnGie said...

加油啊 ^0^
永遠支持!!

青蛙仔 said...

期待中!

Jack said...

多謝你們的支持!我都會努力!

Anonymous said...

今次可能唔來CW啦,有無辦法可以唔去都買到呢